سایت همسریابی شیدایی

سایت همسریابی شیدایی - 428 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

سایت همسریابی شیدایی

سایت همسریابی شیدایی - 428 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

سایت همسریابی,
همسریابی,
شیدایی,
سایت شیدایی,
سایت همسریابی,
شیدایی,
همسریابی,
همسریابی شیدایی,
سایت شیدایی,
سایت همسریابی شیدایی,
شیدایی,
همسر یابی,
سایت همسر یابی,
سایت همسرِیابی,
همسر یابی شیدایی,
سایت ازدواج,
شیدای,
شیدایی همسریابی,
همسریابی,
سایت شیدای,
سایت همسریابی شیدایی جدید,

بایگانی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

آقایان باید این رفتارهای خانم ها را تحمل نمایند

آقایان باید این رفتارهای خانم ها را تحمل نمایند

چند نوع خصوصیات اخلاقی خانم ها وجود دارد که خانم ها نمی توانند از این رفتارها دوری نمایند و با ابن اخلاقشان مدام روی مخ آقایان می روند و اعصاب آقایان را به هم می ریزند این گونه حساسیت ها همگی زنانه می باشند و کلا در ذات خانم ها نهفته می باشد که آقایان باید به این رفتار خانم ها عادت نمایند در این مقاله به این رفتارهای خانم ها اشاره خواهیم کرد در ادامه جزئیات بیشتر آقایان باید این رفتارهای خانم ها را تحمل نمایند را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

از روی تحلیل های بسیار زیاد 10 نمـونــه از کارهای خانم ها رو کشف کردم که آقایان را واقـعا کفری می کند و باعث می شود که مردها به سر حد جنون برسند.

 

آزار دهنده ترین کارهایی که خانم ها انجام می دهند

آقایان خانم ها را دوست دارند. قیافه، بو، طرز راه رفتن و صحبت کردن تـنـها چـنـد نمونه از دلایـلی هستند که آقایان فکر می کنند خانم ها موجوداتی آسمانی هستند. در حـالی که زنـدگی بدون وجود آنها غیر ممکن است اما مطمئنا با آنها هم نمی توانیم زندگی کنیم.

 

عـلــت این که چرا نمی توانیم با خانم ها زندگی کنیم تا حدود بسیار زیادی به این مطلب بر می گردد کــه آنها کامل و بی عـیـب نیستند. من از روی تحلیل های بسیار زیاد 10 نمـونــه از کارهای خانم ها رو کشف کردم که آقایان را واقـعا کفری می کند و باعث می شود که مردها به سر حد جنون برسند.

 

شماره 10 :خانم ها وانمود می کنند که پاک و معصوم هستند

چیزی که در تعداد بسیار زیادی از خانم ها دیده می شود این است که قصد دارند تا وانمود کنند در زیر یک نور الهی هستند و همیشه از شما خیلی پاک تر هستند. هیچ وقت حاضر نیستند تا اعتراف کنند که به خیابان گردی می روند و تعداد دوست پسرهایشان از 5 نفر هم بیشتر است. البته آن دسته از خانمهایی که واقعا پاک و معصوم می باشند قابل تحسین هستند اما بقیه باید از سرپوش گذاشتن روی کارهایشان دست بردارند. این حق مسلم خانم هاست که به اندازه آقایون سرگرمی داشته باشند و از زندگی خود لذت ببرند و نهایتا هم مردی را برای زندگی آینده خود پیدا کنند که قادر به درک تمام این موارد باشد.

 

شماره 9 : از سایر خانم ها انتقاد می کنند

برای چه هیچ خانمی نمی تواند از خانم دیگر تعریف کند؟ اونها دوست دارند از تمام مسائل مربوط به خانم های دیگر ایراد بگیرند حال از وزن و مدل مو گرفته تا… تنها یک خانم می تواند تشخیص دهد که کفش خانم دیگری با کیفش ست نیست و با همین مطلب می تواند او را به خاک سیاه بنشاند.

 

البته عده بسیار معدودی از خانم ها می توانند جذابیت خانم های دیگر را بپذیرند (و خوشبختانه او را به جمع دوستانه شان دعوت کنند) اما بسیاری از آنها دوست ندارند همسرانشان جذب زیبایی و محبوبیت خانم های دیگر شوند. اما با وجود تمام این حرف ها آقایون به طور ناخودآگاه خانم های زیبا و جذاب را خواهند دید.

 

شماره 8 : حسودی می کنند

بیشتر اوقات تنها اشاره به اسم یک خانم دیگر می تواند برای شما مرگ را به همراه داشته باشد. حال تصور کنید چگونه می خواهید در جنگی که به دلیل رفتن شما به کلاب رقص شبانه به وجود آمده آست پیروز شوید؟!

 

شماره 7 : خود را نیازمند نشان می دهند

بعضی از خانمها همیشه چند خط مشی بسیار سری را دنبال می کنند. آنها از همسرانشان انتظار دارند که تمام توجهشان را به آنها معطوف کنند، آنها را تر و خشک کنند و به آنها بگویند که تا چه حد وجودشان استثنایی و ویژه است. آنها می خواهند مردها را به یک صندوقچه احساسات تبدیل کنند و از آنها انتظار پشتیبانی اخلاقی، ذهنی و عاطفی دارند.

 

در این قسمت یک تضاد جدی بین آن دسته از خانم ها که ذکر شد و دسته دیگری که به بیرون از خانه رفته، کار می کنند و خود را مستقل نشان می دهند وجود دارد. دسته دوم جزء گروهی هستند که هنگام عاشقی واقعا متزلزل می شوند. البته شاید دانستن این مطلب برای شما خالی از لطف هم نباشد که آقایون خانم های سرسخت را ترجیح می دهند زیرا حداقل در این حالت می توانند اندکی آرامش ذهنی خود را حفظ کنند.

 

شماره 6 : رمزی صحبت می کنند

جمله قدیمی ” نظر تو چیه؟” یکی از مثال هایی است که خانم ها برای تست کردن احساسات و روحیات آقایون به کار می برند. آنها می خواهند به این طریق متوجه احساسات واقعی مردها نسبت به خودشان شوند. آنها در مورد نقاط ابهام سوال می کنند و بر اساس طرز تفکر آنها ما باید پاسخ سوالات را درست مطابق آنچه در ذهن آنهاست بدهیم در غیر این صورت جزئی از روح آنها به شمار نخواهیم رفت و به عبارتی نیمه گمشده آنها نخواهیم بود.

 

می توانید این منظره رقت آور را تصور کنید : مردی که آماده پردازش سوالات همسر خود است، او به دنبال پاسخ مناسب می گردد ولی هیچ چیز به ذهنش نمی رسد، همسرش دست به کمر در جلوی او ایستاده و از فاصله نسبتا زیادی به او خیره شده و و پای خود را مرتبا به زمین می زند. آقایون عزیز هیچ راه فراری جز ارائه جواب ندارید فقط باید امیدوار باشید که سرانجام کارتان به بیرون از خانه در کنار زباله ها کشیده نشود!

 

شماره 5 : تجاوز به حریم شخصی

همه خانم ها این تمایل غریزی و نا خودآگاه را دارند که هر طور می خواهند با مردها رفتار می کنند و تمام وسایل شخصی آنها را مال خود می کنند. به عنوان مثال هنگامی که لباسی را دوست ندارند، به راحتی به خود اجازه می دهند که بر سر کشوی لباسهای ما رفته و آن را زیر و رو کنند تا چیزی را که مناسب حالشان است پیدا کنند و مثلا ژاکت جدید مورد علاقه ما را بر می دارند و می پوشند. حال تصور کنید که شما به متعلقات شخصی آنها نزدیک شوید و یا نه، فقط در مورد مدل مویشان نظر بدهید، آن چنان جهنمی برپا خواهد شد که شعله های آن همه جا را فرا می گیرد. بنابراین شما فکر نمی کنید که زندگی یک زمین بازی جوانمردانه است؟

 

شماره 4 : بیش از اندازه احساساتی می شوند

آنها به خاطر هر چیزی گریه می کنند، یک فیلم غم انگیز ( و یا حتی شاد)، شکستن ناخن شان، خراب شدن مدل موها و … و بدتر از همه اینها زمانی است که از ما انتظار همدردی دارند، تنها کاری که باید انجام دهید سر و کله زدن با خانمی است که به شما چسبیده و گریه و زاری راه انداخته است.

 

البته منظور من این نیست که آقایون بی عاطفه هستند و هیچ گونه احساسی ندارند اما مشکل اینجاست که خانم ها بیش از اندازه “مامانی” هستند و متاسفانه بسیاری از آقایون کوچکترین نکته ای در مورد تسلی خاطر به خانم ها نمی دانند. البته این حقیقت که خانم ها اندکی ظریف و آسیب پذیر هستند نکته جالبی است زیرا شما به راحتی می توانید آنها را دلداری دهید تا موضوع را فراموش کنند. شما که نمی خواهید سیلی از اشکهای او در خانه شما جاری شود؟

 

شماره 3 : آنقدر خرید می کنند تا از حال بروند

هنگامی که زمان خرید فرا می رسد در طول روز زمان کافی برای خانم ها وجود ندارد. حال از گشت و گذار در مراکز خرید و تماشای ویترین مغازه ها گرفته تا خرج کردن تمام موجودی همسرانشان. آنها می توانند ساعت های طولانی را در پشت ویترین یک مغازه کفش فروشی صرف کنند و اصلا هم به آب و غذا و دیگر مسئولیت هایی که در زندگی بر دوش آنهاست فکر نکنند.

اما تا اینجا همه چیز قابل تحمل است فقط دعا کنید آنروز فرا نرسد که آنها تصمیم بگیرند تا شما را نیز به همراه خود ببرند. ما همراهشان می رویم از این مغازه به آن مغازه، سرگردانی های بی هدف، چند قدم به جلو و دوباره به عقب تا زمانیکه تمام جزئیات البته بجز برچسب قیمت مورد بررسی قرار گیرد.

 

شماره 2 : پیوسته صحبت می کنند

متاسفانه “کریس راک” نیز این تجربه تلخ را داشته است. روزی در یک مصاحبه تلویزیونی یک سوال از خانمی پرسید که او برای 45 دقیقه در مورد آن توضیح داد! بیشتر خانمها عاشق صحبت کردن هستند و هنگامیکه به آنها میدان دهید بدون توقف پیش خواهند رفت. البته تصور نکنید که گفته های آنها برای ما اهمیت ندارد ما فقط نمی خواهیم گزارش ثانیه به ثانیه تمام جزئیات را بدانیم.

 

شماره 1 : از روابط جنسی به عنوان یک سلاح استفاده می کنند

در جدال جنسی همه چیز بر سر کسی خراب می شود که شلوار بر تن دارد. اغلب خانمها برای نشان دادن برتری خود نسبت به مردها به آنها از موضع روابط جنسی حمله می کنند. البته من به نوبه خود به کارگیری این روش موذیانه را تحسین می کنم ولی این واقعا منصفانه نیست که آنها از ابتدایی ترین نیازهای انسانی اینطور سوء استفاده کنند.

 

یاد بگیرید آنها را تحمل کنید

اگر با کفایت و تدبیر کافی با مسائل مربوط به خانم ها برخورد کنید رفتارهای آزار دهنده آنها چندان هم غیرقابل تحمل به نظر نمی رسد. تنها شانس شما این است که خود را با آنها وفق دهید شما هم رفتارهای رنجش آور و آزار دهنده مخصوص به خود را دارید، هیچ انسانی کامل نیست، و من فکر می کنم این مطلب تنها چیزی است که هم خانم ها و هم آقایون می توانند بر سر آن به توافق رسند.


  • Mahmoad namadandeh
رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

خیلی از زوجین دوست دارند یک رابطه عاطفی و رمانتیک عالی داشته باشند ولی همیشه با هم اختلاف دارند داشتن یک رابطه عاشقانه دو عامل دارد احترام و صداقت . شما می توانید با این دو راهکار عاشق هم شوید محققان در یک بررسی دریافته اند که ع صیغه یابی صیغه یابی سایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه سیقه سایت صیغهhttp://www.samipatogh.ir سایت صیغهhttp://www.yekkamand.ir سایت صیغه یابی سایت صیغه یابی وامل دیگری هم می تواند در خوشبختی یک زوج دخیل باشد در این مقاله به بررسی این عوامل مهم خواهیم پرداخت در ادامه جزئیات بیشتر رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

آنچه یک رابطه را پایدار می سازد، چیزی فراتر از عشق و محبت است. اگر چه صداقت و احترام دو عامل مهم در روابط عاطفی است اما دانشمندان عوامل دیگری را نیز در شادی زوج ها دخیل می دانند که در اینجا به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

 

صبوری

صبوری یکی از عواملی است که در رابطه عاطفی تاثیر زیادی دارد. به عنوان مثال تحقیقات نشان داده افرادی که قبل از ازدواج صبر می کنند تا شریک زندگی شان را به خوبی بشناسند و سپس تصمیم نهایی را می گیرند، موفق تر از کسانی هستند که با عجله رفتار می کنند و دوست دارند که تمام مراحل زندگی را به سرعت پشت سر بگذارند. این صبوری در دیگر مراحل زندگی و برای برقراری یک رابطه عاطفی موفق نیز لازم است.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

تشکر کردن

تحقیقات ثابت کرده افرادی که شکرگزار شریک زندگی شان هستند، رابطه عاطفی شادتری را تجربه می کنند. گفتن «از تو ممنونم» به رابطه عاطفی احترام و امنیت می بخشد و باعث می شود که شریک زندگی تان هم رفتاری مشابه از خود نشان دهد.

 

صداقت

روابطی که هر دو طرف با یکدیگر صادق اند، دوام بیشتری دارد. تا زمانی که اعتماد میان زوجین شکل نگیرد، شادی و امنیت خاطر نیز احساس نخواهد شد.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

تماس فیزیکی

صمیمیت میان افراد، تنها از طریق احساس شکل نمی گیرد بلکه تماس فیزیکی مانند در آغوش گرفتن یا بوسیدن نیز در بهبود رابطه موثر است. پس با کارهای ساده ای چون گرفتن دست همسرتان یا بوسیدن او، نشان دهید که چقدر دوست اش دارید.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

جشن عروسی ساده

برخی ها آنقدر جسن عروسی برایشان مهم است که به هر طریقی می خواهند که آن را باشکوه و مجلل برگزار کنند. در صورتی که تحقیقات نشان داده درصد طلاق میان زوجینی که عروسی های مجلل برپا می کنند، بالاتر است.

 

استفاده از تکنولوژی در روابط راه دور

گاهی بودن در کنار همسرتان امکان پذیر نیست، در این شرایط بهتر است از تکنولوژی هایی چون اسکایپ یا فیس تایم کمک بگیرید و این فاصله ها را کم کنید.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

همراه بودن

هدف شما از ازدواج کردن چیست؟ شما باید به دنبال یک همراه برای خود باشید، فردی که با انتظارات و آرزوهای شما از زندگی سازگار و در تمام لحظه ها همراه و حامی تان باشد. فردی که یک همسفر برایتان در تمام مراحل زندگی، از صعودها گرفته تا فرودهایش، است.

 

فرزند

بچه دار شدن تصمیم بزرگی است، پس نباید در مورد آن بی فکر عمل کرد. اگر چه فرزند شییرینی زندگی است اما اگر آمادگی آن را ندارید، صیغه یابی صیغه یابی سایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه سیقه سایت صیغهhttp://www.samipatogh.ir سایت صیغهhttp://www.yekkamand.ir سایت صیغه یابی سایت صیغه یابی بهتر است از این کار خودداری کنید. زوج های بسیاری هستند که حتی بدون داشتن فرزند هم روابط سالم و شادی دارند. پس تنها زمانی که می توانید خود و زندگی تان را وقف فرزندتان کنید و مسئولیت های او را بپذیرید، دست به این اقدام بزنید. بچه دار شدن اجبار نیست، این شمایید که تصمیم نهایی را می گیرید.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

مهربانی

دو عامل در روابط بلند مدت و پایدار تاثیر بسزایی دارند: مهربانی و گذشت. رفتارهای محبت آمیز شما هر چند کوچک، تاثیر بلند مدت خوبی بر همسرتان خواهد گذاشت. پس بی نهایت مهربان باشید.

 

تجربه های مشترک

قدم زدن، کشف مکان های جدید، شام خوردن در رستورانی که به تازگی افتتاح شده است و غیره… باعث می شود که یکدیگر را بهتر درک کنید. به علاوه، تجربه های مشترک خاطرات خوشی را برای شما می سازد که تا مدت ها از یادآوری شان در کنار هم لبخند بر لبان تان خواهد نشست.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

با هم بخندید

طبق تحقیقات انجام شده، زوج هایی که با هم می خندند یا به بیانی لحظه های خوش خود را با هم تقسیم می کنند، شادتر از دیگر زوج ها هستند. در واقع، خندندن در کنار هم حس مثبتی را به هر دو طرف منتقل می کند و موجب می شود که آنها از رابطه خود رضایت کامل داشته باشند.

 

حرف زدن

زوج هایی که 5 ساعت یا بیشتر در هفته با همسرشان به طور جدی در مورد مسائل گوناگون صحبت می کنند، روابط خوبی نه تنها در زمان حال که در آینده نیز خواهند داشت.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

ورزش کردن

تحقیقی که به مدت 10 سال در استرالیا به طول انجامید، ثابت کرده افرادی که به سلامت فیزیکی خود اهمیت می دهند، در روابط عاطفی خود نیز موفق تر و شادتر خواهند بود. پس تا جایی که می توانید ورزش را در برنامه روزمره تان جای دهید.

 

دور بودن از تکنولوژی

گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی به مدت طولانی، شما را از برقراری ارتباط با همسرتان به دور می کند. در واقع زمانی را که شما می توانید صیغه یابی صیغه یابی سایت موقت، سایت همسریابی موقت ایرانی، سایت صیغه سیقه سایت صیغهhttp://www.samipatogh.ir سایت صیغهhttp://www.yekkamand.ir سایت صیغه یابی سایت صیغه یابی رو در رو با همسرتان بگذرانید، صرف دنیای مجازی می کنید و همین موضوع رفته رفته رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. بنابراین در استفاده از تلفن همراهتان افراط نکنید و در دنیای واقعی تان خوش باشید.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

دوستان موفق

طبق تحقیقات انجام گرفته، طلاق دوستان و اقوام شما در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. بر عکس، اگر سعی کنید که ارتباط خود را با زوج های موفق و شاد بیشتر کنید، رابطه شما نیز بی آنکه بدانید، رو به بهبودی خواهد رفت.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

رابطه زناشویی

رابطه زناشویی یکی از عواملی است که تاثیر زیادی بر رابطه عاطفی دارد. همسرانی که رابطه زناشویی موفقی دارند، شادتر از زوج هایی که نسبت به یکدیگر سرد هستند، خواهند بود.

 

تقسیم کار

اگر شما و همسرتان مسئولیت هایتان را با هم تقسیم کنید و نشان دهید که یاری رسان یکدیگر هستید، مطمئنا صمیمیت میان شما و به تبع شادی زندگی مشترک تان بیشتر خواهد شد.

 

عادات مشترک

زوج هایی که عادات و سرگرمی های متفاوتی از یکدیگر دارند، زمان کمتری را با هم می گذرانند و احتمال این که در مورد مسائل مختلف اختلاف نظر داشته باشند، زیاد است. بنابراین اگر می خواهید رابطه شادتری داشته باشید، به دنبال سرگرمی های مشترک مانند خرید کردن، دوچرخه سواری یا حتی تماشای تلویزیون باشید.

رمز و راز داشتن یک رابطه محبت آمیز عشقولانه

یکدلی

اگر شما همسرتان را دوست داشته باشید، مطمئنا احساسات او نیز برایتان اهمیت خواهد داشت. بنابراین ناراحتی او باید ناراحتی شما باشد. شما هیچگاه نمی توانید از تک تک احساسات همسرتان آگاه باشید اما سعی کنید که با یکدلی به او ثابت کنید که در تمام مراحل زندگی، کنارش هستید.

  • Mahmoad namadandeh

کارهای که قبل از رابطه جنسی نباید انجام دهید

رابطه جنسی زناشویی یکی از مهمترین قسمت در زندگی مشترک هر فردی می تواند باشد پس مواردی که را برای شما باز گو خواهیم کرد همسریابی شیدایی سایت صیغه یابی سایت صیغه موقت سیغه همسریابی شیدایی
http://samipatogh.ir سایت همسریابی
http://www.yekkamand.ir صیقه صیقه
http://v55.ir/ را نقطه به نقطه انجام دهید چون برای بدنتان مفید می باشد اگر این کارها را قبل از رابطه جنسی انجام دهید دچار مشکلات خاصی خواهید شد که از رابطه جنسی با همسرتان لذت کافی را نخواهید برد از خوردن برخی قرص ها اجتناب نمایید چون به ضررتان می باشد در ادامه جزئیات بیشتر کارهای که قبل از رابطه جنسی نباید انجام دهید را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

حتی افرادی که در رابطه جنسی خود تجربیات موفقی دارند نیز ممکن است قبل از انجام آن دچار اشتباهاتی شوند. برخی از این اشتباهات منجر می‌شود رابطه خوبی با همسرتان نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

 

خوردن آنتی هیستامین:

آنتی هیستامین‌ها می‌توانند احتقان بینی را کمتر کند. با اینحال استفاده از این دارو می‌تواند سایر قسمت‌های بدن به خصوص واژن را خشک کند. در این حالت رابطه جنسی راحتی نخواهید داشت. پس به یاد داشته باشید که قبل از رابطه جنسی، از خوردن داروهایی همچون آنتی هیستامین خودداری کنید.

 

مصرف غذاهای تند:

غذا نیز می‌تواند بر روی بوی واژن تاثیر بگذارد. غذاهای بسیار تند باعث ایجاد گاز و نفخ معده خواهد شد. بنابراین قبل از رابطه جنسی از مصرف غذاهای تند پرهیز کنید.

 

مصرف بسیار زیاد نوشیدنی‌های الکلی:

مصرف نوشیدنی‌های الکلی می‌تواند حس و حال شما را به طور کلی از بین ببرد. از آنجایی که الکل به عنوان یک ماده افسرده کننده شناخته شده است، نوشیدن آن می‌تواند لذت واقعی یک رابطه جنسی را به طور کلی از بین ببرد. در حقیقت، مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که ۱۱ درصد از مصرف کنندگان الکل، در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند.

 

استفاده از مسواک‌های برقی:

اگرچه این موضوع به نظر عجیب می‌رسد اما استفاده از مسواک‌های برقی و دهانشویه‌های حاوی الکل، همسریابی شیدایی سایت صیغه یابی سایت صیغه موقت سیغه همسریابی شیدایی
http://samipatogh.ir سایت همسریابی
http://www.yekkamand.ir صیقه صیقه
http://v55.ir/ ممکن است شما را در معرض بیماری‌های مقاربتی قرار دهد. اینگونه مسواک‌ها باعث ایجاد زخم‌های کوچک در لثه می‌شود و می‌تواند مخاط را تحریک و حساس نماید. همین امر موجب ایجاد بیماری‌های آمیزشی می‌شود.

 

اصلاح کردن:

اگر شما دوست دارید موهای ناحیه شرمگاهی را قبل از رابطه جنسی اصلاح کنید، بهتر است اینکار را شب قبل انجام دهید. اصلاح کردن می‌تواند لایه بالایی پوست را بردارد و آن ناحیه را حساس‌تر نماید. همچنین اینکار منجر می‌شود فولیکول‌های مو تحریک شود و زخم‌های کوچک صورتی رنگ بر روی پوست این ناحیه پدیدار گردد. در نهایت، ناحیه واژن مستعد عفونت‌های مختلفی خواهد شد.


  • Mahmoad namadandeh
چگونه همسرتان را با رفتارهای عاقلانه نگه دارید؟

چگونه همسرتان را با رفتارهای عاقلانه نگه دارید؟

شما هم دوست دارید رابطه عشقی که با همسرتان دارید را مستحکم تر نمایید اگر مواردی که ما در این مطلب برایتان می گوییم رعایت نمایید می توانید از رابطه که تازه شروع کرده اید را نگه دارید چون شما می توانید بر روی رابطه با همسرتان تاثیر بگذارید سایت ازدواج اینترنتی سایت همسریابی سایت ازدواج موقت صیقه سایت صیغه یابی سایت صیغه یابی صیغه یابیhttp://www.p30far30.ir موقتhttp://v55.ir/ اگر همسرتان اشتباه کرد او را ببخشید چون کینه می تواند رابطه شما را خراب نماید خودتان را با اخلاق یکدیگر وفق دهید این گونه می توانید راحتر تصمیم بگیرید و با هم در کارها مشارکت داشته باشید در ادامه جزئیات بیشتر چگونه همسرتان را  با رفتارهای عاقلانه نگه دارید را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

آیا اخیرا وارد یک رابطه جدید شده اید و نگران این هستید که چگونه یک رابطه پایدار بسازید؟ عوامل درونی و بیرونی زیادی در یک رابطه وجود دارند که می توانند روی آن تاثیر بگذارند. اگر می خواهید رابطه ای پایدار داشته باشید موارد زیر را بخوانید.

 

چگونه یک رابطه پایدار بسازیم
برنامه ریزی نکنید

هیچ وقت روی یک رابطه برنامه ریزی نکنید. اگر این کار را انجام دهید امکان این که هیچ چیز بر وفق مرادتان پیش نرود زیاد می شود و یک رابطه تکامل یافته نخواهید داشت. معمولا بهترین روابط برنامه ریزی نشده هستند و اگر سعی کنید روند یک رابطه را برنامه ریزی کنید تاثیرات منفی خواهید دید.

 

بخشش داشته باشید

انسان جایزالخطاست و این یکی از واقعیات زندگی است. اگر می خواهید رابطه ای پایدار داشته باشید نباید از طرفتان انتظار داشته باشید که همه چیز را درست انجام دهد. اگر واقعا او برایتان مهم باشد اشتباهاتش را می بخشید. کینه در رابطه یک رفتار سمی است و مانع تداوم رابطه می شود.

 

هم گروهی خوبی باشید

رابطه ها دو نفره هستند بنابراین نمی توانید از طرفتان انتظار داشته باشید که همه کارها را او انجام دهد. در واقع رابطه مثل یک خیابان دو طرفه می ماند. اما اگر در این خیابان یک طرفه بروید رابطه ای پایدار نخواهید داشت.

 

با هم رشد کنید

خیلی مهم است که به عنوان یک جفت رشد کنید. اگر با هم رشد کنید در می یابید که طرف مقابلتان همان فرد مناسب تان است. این رشد را با وقت گذراندن و صحبت کردن با یکدیگر ایجاد کنید. اگر رشد نکنید رابطه پایداری نیز نخواهید داشت.

 

خودتان را وفق بدهید

نمی توان در یک رابطه انتظار داشت که فقط ایده ها و عقاید خودتان را داشته باشید. اگر می خواهید رابطه ادامه داری داشته باشید باید خودتان را وفق بدهید. اگر طرف مقابلتان برایتان مهم باشد این کار راحت تر می شود. شاید اعتقادات او کمی با اعتقادات شما متفاوت باشد اما اگر خودتان را وفق دهید رابطه ای مداوم تر خواهید داشت.

 

علائق تان را تقویت کنید

نیاز نیست دو طرف علایق مشابهی داشته باشند. چون همه چیز کسل کننده می شود. اگر هر کسی علائق خودش را داشته باشد حرف بیشتری برای گفتن به یکدیگر دارید.

 

به دنبال امتیاز نباشید

رابطه بازی نیست پس دلیلی ندارد به دنبال امتیاز باشید. اگر کاری برای طرفتان انجام داده اید یا به او کمکی کرده اید نیازی نیست آن را گوشزد کنید. یا اگر او اشتباهی مرتکب شده است نباید برای بهتر نشان دادن خودتان مدام او را به دلیل اشتباهش سرکوب کنید. این یکی از مهمترین دلایل ناپایدار بودن رابطه هاست. هیچ کس دوست ندارد در رابطه بازنده به نظر برسد.

 

خویشتن شناس باشید

وقتی در یک رابطه هستید تمام سعی تان را می کنید تا طرف مقابلتان را شاد کنید. وقتی نمی دانید چه چیزی خودتان را خوشحال می کند چطور انتظار دارید که بتوانید طرف مقابل را خوشحال کنید. وقتی خودتان را بشناسید می دانید چه چیزی باعث خوشحالی تان می شود و این باعث می شود شریک خوبی برای همسرتان باشید.

 

یکدیگر را تشویق کنید

مطمئنا هیچ کدام از شما نمی خواهید که به خاطر رابطه از انجام بعضی کارها عقب بمانید یا برعکس مجبور شوید به خاطر رابطه دست به بعضی کارها بزنید. پس برای رسیدن به اهداف تان یکدیگر را تشویق کینید.

 

به جای انتقاد راه حل بدهید

اگر در رابطه دچار مشکلی شده اید برای رفع آن مشکل راه حل پیشنهاد بدهید. هرگز از شرایط پیش آمده انتقاد نکنید.

 

از یکدیگر تعریف کنید

شاید این مورد نیازی به توضیح نداشته باشد. وقتی از او تعریف کنید نشان می دهید که تا چه حد برایتان مهم است. وقتی این کار را انجام ندهید همیشه برایشان سوال است که شما درباره او چه فکری می کنید و چقد به کارهایش اهمیت می دهید.

 

به وقت و فاصله یکدیگر احترام بگذارید

وقت گذراندن با یکدیگر همیشه به رشد یک رابطه کمک می کند اما برای پایدار شدن رابطه نیاز است که گاهی از یکدیگر فاصله بگیرید و به محدوده شخصی یکدیگر احترام بگذارید. اگر این کار را نکنید برای او سوال می شود که چه جایگاهی نزد شما دارند و شما چه فکری درباره او می کنید.

 

کلمه “سپاسگزارم” را فراموش نکنید

این یکی از قوانین طلایی در رابطه هاست که همیشه مادرها توصیه می کنند. همین یک کلمه ساده هزار مفهوم برای طرف مقابلتان دارد. با این روش ساده باعث می شوید که فرد مقابل تان احساس ارزشمند بودن کند.

 

اشتباه تان را قبول کنید

برای خیلی ها پیش آمده که اشتباه کرده اند اما نمی خواهند آن را بپذیرند. برای لحظه ای هم که شده غرورتان را کنار بگذارید و اشتباه تان را بپذیرید. اگر بپذیرید آسان تر بخشیده خواهید شد.

 

از گفتن چیزی که در ذهن تان است نترسید

اگر نیاز دارید با فردی که در رابطه هستید درباره چیزی صحبت کنید تردید نکنید. اگر با این انتظار که او خودش متوجه می شود اصل مطلب را به زبان نیاورید ممکن است او برداشتی غیر از چیزی که انتظار دارید می کند. و این فقط به ضرر شماست.

 

رمانتیک باشید

با یک شاخه گل غافلگیرش کنید. برنامه پیک نیک بچینید و هر کاری که دوست داشتن تان را نشان می دهد. رمانتیک بودن مهم ترین گام در رابطه هاست.

 

به دوستانش احترام بگذارید

اگر از دوستانش خوشتان نمی آید بهتر است آن را پیش خودتان نگه دارید. وحی منزل نیست که حتما دوستان همسرتان را دوست داشته باشید. اما به خاطر رابطه تان باید به آن ها احترام بگذارید.

 

عوامل کارساز و مفید زیادی هستند که می توانید برای ایجاد یک رابطه پایدار به کار ببرید. اما اگر هیچ کدام از آن ها را ارزشمند ندانید مطمئنا هیچ تاثیری هم در رابطه شما نخواهند داشت.

  • Mahmoad namadandeh
شیوه درست رابطه جنسی و حامله کردن همسر

شیوه درست رابطه جنسی حامله کردن همسر

خیلی از زن و شوهرها سالهاست که با هم ازدواج کرده اند ولی هنوز باردار نشدند و این یکی از مشکلات زوجین در زندگی مشترکشان می باشد بهترین سایت همسریابی بهترین سایت همسریابی سیغه صیقه همسریابی موقتhttp://samipatogh.ir/ بهترین سایت همسریابیhttp://yekkamand.ir بهترین سایت همسریابیhttp://yekkamand.ir موقتhttp://www.v55.ir/ باید از دید علمی با این مشکل ناباروی نگاه نمایید اگر از همه پنهان نمایید یک روز پی می برید که برای بچه دار شدندتان بسیار دیر شده است و نباید این مشکل را از پزشک معالج پنهان می نمودید ما در این بخش به مواردی اشاره خواهیم کرد که بسیار در امر باردار شدن همسرتان مفید می باشد در ادامه جزئیات بیشتر شیوه درست رابطه جنسی و حامله کردن همسر  را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه  باشید.

 

نحوه صحیح باردار کردن همسر یکی از بحث های مهم در زندگی زناشویی است که باید آن را به خوبی بدانید.

 

یکی از مهمتر دغدغه های زوج‌های جوان نحوه بارداری است که شاید به دلیل خجالت کشیدن به نزد پزشک و متخصص نروند و اگاهی لازم را نیز برای بارداری نداشته باشند.

 

نحوه صحیح باردار کردن همسر

بارداری از نظر علمی باید به روش صحیح انجام شود تا مشکلی در آینده برای جنین و ایجاد نشود در بخش از مجله مراحم به این موضوع پرداخته و نحوه صحیح بارداری را در این بخش شرح دادیم .

 

یکی از بهترین روش‌های بارداری روش سنتی و علمی است. روش سنتی به روشی گفته میشوند که قدیمی ها آن را انجام میدادند اما باید چند نکته مهم را در حین انجام این کار باید بدانید.

 

بهترین حالتی که در عرف و آداب انسان ها برای رابطه جنسی بوده است روش خوابیدن زن به پشت است به طوری که هر دو زانوی خود را خم میکند و کف پای او کاملا روی زمین قرار میگیرد و همسرش روی او میخوابد.

 

نحوه صحیح باردار کردن همسر

این وضعیت جنسی بهترین حالت برای رابطه جنسی با همسر و البته اقدام به بارداری میباشد زیرا بدن دو زوجین به صورت کامل با هم در تماس هستند در این حالت زن میتواند آزادانه حرکت کند و مرد با بلند کردن خود دست هایش ا روی زمین قرار دهد تا وزن خود را روی همسرش نیندازد

 

برای بارداری نیز این حالت بهترین حالت برای باردار شدن است زیرا وقتی زن به پشت می‌خوابد، واژن رو به پایین است و رفتن اسپرم به داخل آن و گذشتن از گردنه رحم و وارد شدن به رحم راحت‌تر صورت می‌گیرد. یکی دیگر از فواید این حالت این است که این امکان را فراهم می‌کند که آلت مرد عمیق‌تر وارد واژن زن شود تا اسپرم بعد از انزال مستقیم‌تر وارد گردنه رحم شود.

رعایت نکات زیر در رابطه جنسی با هدف باردار شدن الزامی میباشد و احتمال باداری را ۹۹ درصد افزایش میدهد.پس برای رابطه جنسی به قصد بارداری نکات زیرا رعایت نمایید:

 

مرد باید در رابطه جنسی آلت تناسلی خود را تا جایی که امکان دارد به عمق واژن فرو برده تا همه در زمان انزال همه مایه منی به داخل واژن ریخته شود کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد.
پس از خارج کردن آلت تناسلی ، بهترین سایت همسریابی بهترین سایت همسریابی سیغه صیقه همسریابی موقتhttp://samipatogh.ir/ بهترین سایت همسریابیhttp://yekkamand.ir بهترین سایت همسریابیhttp://yekkamand.ir موقتhttp://www.v55.ir/ مرد باید به دو لب واژن زن را به طرف یکدیگر فشار دهد تا مایع منی از آن بیرون نریزد.
زن باید برای بیست تا سی دقیقه بعدی به همان حالت بماند و بلند نشود بهتر است که زیر کمر زن یک متکا قرار گیرد تا لگن او کمی از روی زمین بلند شود.

 

طبیعی است که وقتی زن از جای خود بلند می‌شود کمی از مایع انزال شده از واژن بیرون بریزد اما این احتمال بارور شدن او را کاهش نمی‌دهد زیرا در این نقطه بیشتر اسپرم‌هایی که در واژن مانده‌اند زنده نیستند. به همان دلیل، به پشت خوابیدن زن بیشتر از ۳۰ دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی‌کند.

 

تنوع در رابطه جنسی بسیار زیاد است اما بهترین رش روشی بود که در بالا به آن اشاره کردیم. در زیر میتوانید روش های دیگری را برای رابطه جنسی با همسرتان امتحان کنید:

 

خوابیدن دو طرف به پهلو کنار یکدیگر نیز یکی از راه‌های خوب برای آن دسته از زوج‌هایی است که یکی از طرفین اضافه‌وزن یا کمردرد دارد. اینکار را می توانید هم به صورت رو در رو و هم طوری که مرد از پشت زن را در آغوش گرفته و آلت خود را از پشت وارد واژن زن کند، انجام دهید.
سکس از پشت طوری است که مرد از پشت آلت جنسی خود را وارد واژن زن می‌کند. زن می‌تواند هم روی شکم دراز بکشد و هم روی زمین زانو بزند و یا به پهلو دراز بکشد. مرد پشت او می‌ایستد یا او نیز زانو می‌زند. این روش باعث می‌شود که اسپرم در گردنه رخم نیز ذخیره شود.
در استفاده از هرکدام از وضعیت‌ها، پس از انزال، زن می‌تواند هم روی شکم ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بخوابد یا به پشت برگشته و با بالا نگه داشتن لگن خود همانطور که در بالا اشاره شد، دراز بکشد.

  • Mahmoad namadandeh
همسریابی دائم
صیغه یابی
سیغه
سایت صیغه موقت
تبادل لینک خودکار
تبادل لینک با سایت های پربازدید
تبادل لینک با سایت های پربازدید
دانلود آهنگ شاد
سایت فروشگاه
یاهُوَ
سایت دوهمدم
سایت همسریابی توران
بهترين همسر
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی طوبی
همسریابی سارا
همسریابی دو همدل
همسریابی بهترین
سایت همسر یابی رایگان
همسریابی لاو ایران
سایت دوآشنا
همسريابي دوباور
سایت اینترنتی ازدواج موقت
سایت همسان گزینی
سایت تبادل لینک هوشمند
سایت همسریابی مونس یاب
سایت همسریابی استان اردبيــل
استان چهار محال و بختياري
همسریابی خراسان رضوي
همسریابی استان زنجــان
همسریابی قـزوين
سایت همسریابی شاهين دژ
سایت همسریابی شهر نمين
سایت همسریابی فريدن
همسریابی شهرستان خميني شهر
همسریابی ملكشاهي
سایت همسریابی شهر دير
همسریابی شهرستان پاكدشت
سایت همسریابی شهرستان تربت جام
شهرستان خواف
سایت همسریابی شهرستان خليل آباد
سایت همسریابی شهرستان سرايان
سایت همسریابی شهر آبادان
همسریابی شهرستان لالي
سایت همسریابی خرمدره
شهرستان ماه نشان
سایت همسریابی خاش
سایت همسریابی ميان كنگي
شهر آبيك
سایت همسریابی شهربابك
شهرستان ثلاث باباجاني
سایت همسریابی شهر جوانرود
شهرستان شفت
سایت همسریابی شهر بروجرد
سایت همسریابی شهر سلسله
سایت همسریابی شهرستان گلوگاه
سایت همسریابی شهر جويبار
همسریابی شهرستان اسدآباد
سایت همسریابی طبس
سایت همسریابی شهر ساوجبلاغ
همسریابی شهرستان خور
شهرستان خوشاب
سایت همسریابی شهر دوست محمد
همسریابی شهرستان کوار
سایت همسریابی گمیشان تپه
سایت همسریابی چقابل
سایت همسریابی شهر عباس آباد
سایت همسریابی شهرستان جزیزه فارسی
ﻪﻤﺳﺭیﺎﺑی ﺵیﺩﺍیی

با میلیون ها کاربر در جهان ccleaner دانلود نرم افزار
دانلود
اخبار ایران و جهان

خبر روز و فوری
مراغه نیوز

مراغه
سایت ملی بلاگ
دانلود
ساخت وبلاگ حرفه ای
سایت دانلود نرم افزار
ساخت وبلاگ
سایت دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه موبایل
ایجاد وبلاگ
وبلاگ
Blog
وبلاگ فارسی
Free Persian Weblog Service

سایت دانلود با لینک مستقیم
سایت ملی بلاگ
فروشگاه اینترنتی
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروشگاه اینترنتی
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروش اینترنتی
خرید کالای با کیفیت
خرید موبایل
فروش اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی‌ لباس
فروشگاه اینترنتی
خرید آنلاین
لوازم آرایشی و بهداشتی
فروش اینترنتی
خرید لپ تاپ
پرداخت در محل
کیف چرم ارزان
فروش
خرید مطمئن کالاهای با کیفیت مطلوب
پوشاک زنانه و مردانه
فروش لوازم آرایش
فروشگاه لباس
خرید آنلاین لوازم جانبی خودرو
خرید اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
خرید اینتنی عطر
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی ساعت
فروشگاه اینترنتی پوشاک
ارسال کالا بصورت هدیه
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه تخفیف کالا
خرید آنلاین و مطمئن
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی موبایل
فروشگاه مشتری
فروشگاه اینترنتی لباس
Shop
خرید کالا های تبلیغی در ماهواره
فروشگاه اینترنتی
خرید ساعت
خرید اینترنتی ساعت مچی
خرید پستی
خرید کتاب
فروشگاه اینترنتی ساعت
سایت خرید اینترنتی
خریدهای اینترنتی
ساعت دیواری فانتزی
بازار موبایل
فروش اینترنتی
فروشگاه آنلاین
فروشگاه اینترنتی اسباب بازی
فروشگاه اینترنتی ابزار آلات
فروشگاه اینترنتی بازی کامپیوتری
اعتماد به فروشگاه اینترنتی
به روزترین فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی چرم
فروشگاه اینترنتی خانه و آشپزخانه
فروشگاه اینترنتی زنانه
فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد
فروشگاه اینترنتی شال و روسری
افزودن کالا به سبد خرید
فروشگاه اینترنتی مشتری
فروشگاه اینترنت
فروش اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروشگاه اینترنتی
فروش اینترنتی
خرید آنلاین
فروش اینترنتی
خرید کالای با کیفیت
خرید موبایل
فروش اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی‌ لباس
فروشگاه اینترنتی
خرید آنلاین
لوازم آرایشی و بهداشتی
فروش اینترنتی
خرید لپ تاپ
پرداخت در محل
کیف چرم ارزان
فروش
خرید مطمئن کالاهای با کیفیت مطلوب
پوشاک زنانه و مردانه
فروش لوازم آرایش
فروشگاه لباس
خرید آنلاین لوازم جانبی خودرو
خرید اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
خرید اینتنی عطر
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی ساعت
فروشگاه اینترنتی پوشاک
ارسال کالا بصورت هدیه
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه تخفیف کالا
خرید آنلاین و مطمئن
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی موبایل
فروشگاه مشتری
فروشگاه اینترنتی لباس
Shop
خرید کالا های تبلیغی در ماهواره
فروشگاه اینترنتی
خرید ساعت
خرید اینترنتی ساعت مچی
خرید پستی
خرید کتاب
فروشگاه اینترنتی ساعت
سایت خرید اینترنتی
خریدهای اینترنتی
ساعت دیواری فانتزی
بازار موبایل
فروش اینترنتی
فروشگاه آنلاین
فروشگاه اینترنتی اسباب بازی
فروشگاه اینترنتی ابزار آلات
فروشگاه اینترنتی بازی کامپیوتری
اعتماد به فروشگاه اینترنتی
به روزترین فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی چرم
فروشگاه اینترنتی خانه و آشپزخانه
فروشگاه اینترنتی زنانه
فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد
فروشگاه اینترنتی شال و روسری
افزودن کالا به سبد خرید
فروشگاه اینترنتی مشتری
فروشگاه اینترنت
فروش اینترنتی

سایت همسریابی استان آذربايجان شرقي
سایت همسریابی آذربايجان غربي
همسریابی اردبيــل
سایت همسریابی اصفهـان
همسریابی ايــلام
سایت همسریابی بوشـهر
همسریابی استان تهـران
سایت همسریابی استان چهار محال و بختياري
همسریابی استان خراسان شمالي
همسریابی خراسان رضوي
سایت همسریابی استان خراسان جنوبي
سایت همسریابی خوزستان
سایت همسریابی زنجــان
سایت همسریابی استان سـمنـان
سایت همسریابی استان سيستان و بلوچستان
سایت همسریابی استان فــارس
سایت همسریابی قـزوين
همسریابی قـــم
سایت همسریابی استان كردستان
همسریابی كرمان
همسریابی استان كرمانشاه
سایت همسریابی استان كهگيلويه و بوير احمد
همسریابی گلسـتان
سایت همسریابی استان گيـلان
سایت همسریابی لرستان
سایت همسریابی مازندران
سایت همسریابی مركـزي
سایت همسریابی هرمزگان
همسریابی استان همـدان
همسریابی استان يـــزد
همسریابی استان البرز
سایت همسریابی شهرستان آذرشهر
شهر اسكو
سایت همسریابی اهر
سایت همسریابی شهر بستان آباد
همسریابی بناب
همسریابی شهرستان تبريز
سایت همسریابی شهر جلفا
سایت همسریابی شهرستان چاراويماق
همسریابی شهرستان سراب
سایت همسریابی شهر شبستر
شهرستان عجب شير
سایت همسریابی كليبر
سایت همسریابی مراغه
سایت همسریابی شهر مرند
سایت همسریابی ملكان
همسریابی شهرستان ميانه
سایت همسریابی شهرستان ورزقان
همسریابی شهرستان هريس
سایت همسریابی هشترود
همسریابی اروميه
سایت همسریابی شهرستان اشنويه
شهرستان بوكان
سایت همسریابی شهر پيرانشهر
سایت همسریابی تكاب
سایت همسریابی شهرستان چالدران
سایت همسریابی خوي
سایت همسریابی شهرستان چايپاره
همسریابی شهرستان سردشت
همسریابی شهرستان سلماس
سایت همسریابی شهرستان شاهين دژ
سایت همسریابی ماكو
شهرستان پلدشت
سایت همسریابی شهرستان شوط
همسریابی مهاباد
همسریابی شهرستان مياندوآب
همسریابی شهر نقده
سایت همسریابی شهر اردبيل
سایت همسریابی شهر بيله سوار
همسریابی شهرستان پارس آباد
سایت همسریابی شهر خلخال
سایت همسریابی كوثر
همسریابی شهر گرمي
سایت همسریابی شهر مشگين شهر
شهر نمين
همسریابی شهر نير
شهرستان شاهين شهر و ميمه
سایت همسریابی برخوار
همسریابی شهرستان تيران و كرون
سایت همسریابی شهرستان دهاقان
سایت همسریابی شهر فريدن
سایت همسریابی شهرستان فريدونشهر
شهرستان فلاورجان
سایت همسریابی كاشان
شهرستان گلپايگان
سایت همسریابی شهر لنجان
همسریابی شهر مباركه
سایت همسریابی شهرستان نائين
همسریابی نجف آباد
همسریابی شهرستان اردستان
شهرستان آران و بيدگل
سایت همسریابی شهرستان اصفهان
همسریابی شهرستان چادگان
همسریابی خميني شهر
همسریابی شهرستان خوانسار
سایت همسریابی سميرم
شهر شهرضا
سایت همسریابی شهرستان نطنز
شهر آبدانان
سایت همسریابی شهر ايلام
همسریابی ايوان
سایت همسریابی شهرستان دره شهر
همسریابی شهرستان دهلران
سایت همسریابی شهرستان شيروان وچرداول
سایت همسریابی شهرستان مهران
شهرستان ملكشاهي
سایت همسریابی شهرستان بوشهر
سایت همسریابی شهر تنگستان
همسریابی شهرستان دشتي
سایت همسریابی شهر دير
سایت همسریابی شهر ديلم
سایت همسریابی شهر كنگان
سایت همسریابی شهر گناوه
سایت همسریابی شهر جم
سایت همسریابی دشتستان
سایت همسریابی شهرستان اسلامشهر
سایت همسریابی شهرستان پاكدشت
همسریابی شهرستان تهران
همسریابی شهرستان دماوند
سایت همسریابی رباط كريم
همسریابی ري
سایت همسریابی شهر ساوجبلاغ
سایت همسریابی شهرستان شميرانات
سایت همسریابی شهرستان شهريار
سایت همسریابی شهرستان فيروزكوه
همسریابی كرج
سایت همسریابی شهر نظرآباد
سایت همسریابی شهرستان ورامين
سایت همسریابی شهرستان بروجن
سایت همسریابی شهرستان شهركرد
سایت همسریابی شهرستان كيار
شهرستان فارسان
شهرستان كوهرنگ
سایت همسریابی شهرستان اردل
سایت همسریابی شهرستان لردگان
همسریابی شهر اسفراين
سایت همسریابی شهر بجنورد
سایت همسریابی شهرستان جاجرم
سایت همسریابی گرمه
سایت همسریابی شهرستان شيروان
همسریابی شهرستان مانه و سملقان
همسریابی فاروج
سایت همسریابی شهرستان بردسكن
سایت همسریابی شهر تايباد
سایت همسریابی تربت جام
همسریابی شهر تربت حيدريه
سایت همسریابی شهر زاوه
سایت همسریابی شهرستان مه ولات
سایت همسریابی شهر چناران
سایت همسریابی خواف
سایت همسریابی شهر درگز
شهرستان رشتخوار
سایت همسریابی شهرستان سبزوار
همسریابی شهرستان جغتاي
همسریابی شهر جوين
همسریابی شهرستان سرخس
سایت همسریابی شهر فريمان
سایت همسریابی قوچان
همسریابی شهرستان كاشمر
شهر خليل آباد
سایت همسریابی شهر بجستان
سایت همسریابی شهر مشهد
همسریابی شهرستان بينالود
سایت همسریابی شهرستان كلات
همسریابی نيشابور
همسریابی تخت جلگه
سایت همسریابی شهرستان گناباد
سایت همسریابی شهر بيرجند
سایت همسریابی شهر درميان
سایت همسریابی شهرستان سربيشه
سایت همسریابی نهبندان
همسریابی شهرستان قائنات
سایت همسریابی شهر سرايان
سایت همسریابی شهرستان فردوس
سایت همسریابی شهر بشرويه
همسریابی شهر آبادان
همسریابی شهرستان اميديه
سایت همسریابی شهر انديمشك
سایت همسریابی شهرستان اهواز
همسریابی ايذه
سایت همسریابی شهر باغ ملك
سایت همسریابی شهرستان بهبهان
سایت همسریابی شهرستان بندرماهشهر
سایت همسریابی شهر خرمشهر
سایت همسریابی شهرستان دزفول
سایت همسریابی شهر دشت آزادگان
سایت همسریابی هويزه
سایت همسریابی شهرستان رامهرمز
سایت همسریابی شهر هفتگل
شهرستان رامشير
همسریابی شادگان
سایت همسریابی شهرستان شوش
همسریابی شهرستان شوشتر
سایت همسریابی شهر گتوند
سایت همسریابی مسجد سليمان
سایت همسریابی شهرستان انديكا
سایت همسریابی شهرستان لالي
سایت همسریابی شهر هنديجان
سایت همسریابی شهر ابهر
همسریابی ايجرود
شهر خدابنده
سایت همسریابی شهر خرمدره
سایت همسریابی شهرستان زنجان
همسریابی شهرستان طارم
همسریابی ماه نشان
سایت همسریابی شهر دامغان
سایت همسریابی شهرستان سمنان
سایت همسریابی مهدي شهر
همسریابی شهر شاهرود
همسریابی گرمسار
همسریابی شهرستان ايرانشهر
همسریابی شهر دلگان
همسریابی چاه بهار
همسریابی شهرستان كنارك
سایت همسریابی خاش
سایت همسریابی شهر زابل
همسریابی شهرستان ميان كنگي
سایت همسریابی شهرستان زهك
همسریابی شهرستان زاهدان
همسریابی شهرستان سراوان
سایت همسریابی سيب سوران
سایت همسریابی زابلي
شهرستان سرباز
سایت همسریابی شهر نيك شهر
شهر اقليد
سایت همسریابی قيروكارزين
همسریابی شهرستان زرين دشت
سایت همسریابی داراب
شهر خرم بيد
همسریابی شهر جهرم
همسریابی شهرستان بوانات
سایت همسریابی لارستان
همسریابی شهر پاسارگاد
سایت همسریابی ممسني
سایت همسریابی شهر آباده
سایت همسریابی شهر ارسنجان
سایت همسریابی شهر استهبان
سایت همسریابی شهر سپيدان
شهرستان شيراز
شهر سروستان
همسریابی شهرستان فراشبند
شهرستان فسا
همسریابی شهرستان فيروز آباد
سایت همسریابی كازرون
سایت همسریابی شهر خنج
سایت همسریابی لامرد
سایت همسریابی شهر مهر
همسریابی شهرستان مرودشت
همسریابی شهرستان رستم
سایت همسریابی شهرستان ني ريز
سایت همسریابی آبيك
همسریابی بوئين زهرا
سایت همسریابی شهر تاكستان
سایت همسریابی قزوين
سایت همسریابی شهرستان البرز
همسریابی شهرستان قم
همسریابی شهرستان بانه
سایت همسریابی بيجار
همسریابی شهرستان ديواندره
سایت همسریابی شهرستان سروآباد
شهرستان سقز
شهرستان سنندج
همسریابی شهرستان قروه
همسریابی شهر دهگلان
سایت همسریابی كامياران
سایت همسریابی شهر مريوان
همسریابی شهرستان بافت
همسریابی بردسير
سایت همسریابی شهر بم
سایت همسریابی شهر ريگان
سایت همسریابی شهرستان جيرفت
همسریابی شهر رفسنجان
همسریابی راور
همسریابی شهرستان زرند
همسریابی شهرستان كوهبنان
همسریابی سيرجان
سایت همسریابی شهر شهربابك
سایت همسریابی عنبرآباد
سایت همسریابی شهر كرمان
همسریابی شهرستان كهنوج
سایت همسریابی شهر رودبار جنوب
همسریابی قلعه گنج
همسریابی شهرستان منوجان
همسریابی اسلام آباد غرب
شهرستان دالاهو
سایت همسریابی شهرستان ثلاث باباجاني
سایت همسریابی جوانرود
سایت همسریابی روانسر
سایت همسریابی شهرستان سر پل ذهاب
سایت همسریابی شهرستان سنقر
سایت همسریابی شهر صحنه
سایت همسریابی قصر شيرين
سایت همسریابی شهر كرمانشاه
همسریابی كنگاور
سایت همسریابی گيلانغرب
همسریابی شهرستان هرسين
سایت همسریابی شهر پاوه
همسریابی شهرستان دنا
همسریابی شهرستان بويراحمد
سایت همسریابی شهرستان كهگيلويه
همسریابی شهر بهمئي
همسریابی شهر گچساران
سایت همسریابی آزادشهر
همسریابی شهرستان آق قلا
همسریابی شهر بندر گز
سایت همسریابی شهرستان تركمن
سایت همسریابی شهر راميان
سایت همسریابی علي آباد
همسریابی شهرستان كرد كوي
همسریابی كلاله
همسریابی مراوه تپه
سایت همسریابی گرگان
همسریابی شهر گنبد كاووس
سایت همسریابی شهر مينو دشت
سایت همسریابی شهر آستارا
همسریابی شهر آستانه اشرفيه
همسریابی شهرستان بندر انزلي
همسریابی رشت
همسریابی شهر رودبار
همسریابی شهر سياهكل
همسریابی شفت
سایت همسریابی شهرستان صومعه سرا
سایت همسریابی شهرستان فومن
شهر طوالش
همسریابی شهر لنگرود
سایت همسریابی شهرستان لاهيجان
سایت همسریابی شهر ماسال
سایت همسریابی شهرستان رضوانشهر
سایت همسریابی شهرستان املش
سایت همسریابی رودسر
سایت همسریابی شهرستان ازنا
سایت همسریابی شهرستان اليگودرز
همسریابی شهرستان بروجرد
سایت همسریابی شهرستان پلدختر
سایت همسریابی شهرستان خرم آباد
سایت همسریابی دوره
همسریابی شهر دورود
همسریابی شهرستان دلفان
شهر سلسله
سایت همسریابی شهر كوهدشت
سایت همسریابی شهرستان آمل
سایت همسریابی بابل
سایت همسریابی بابلسر
شهر فريدونكنار
سایت همسریابی شهر بهشهر
سایت همسریابی گلوگاه
سایت همسریابی شهرستان تنكابن
شهرستان جويبار
همسریابی چالوس
سایت همسریابی شهرستان رامسر
سایت همسریابی شهرستان ساري
همسریابی شهر سواد كوه
سایت همسریابی شهرستان قائم شهر
همسریابی شهر محمود آباد
همسریابی شهرستان نكا
سایت همسریابی نور
همسریابی شهرستان نوشهر
سایت همسریابی شهر اراک
سایت همسریابی شهر ساوه
همسریابی شهر زرندیه
سایت همسریابی شهرستان شازند
شهر خمین
همسریابی شهر دلیجان
سایت همسریابی شهر محلات
همسریابی شهرستان آشتیان
سایت همسریابی شهر تفرش
سایت همسریابی شهرستان کمیجان
سایت همسریابی خنداب
سایت همسریابی شهر جزیره ابوموسي
همسریابی شهرستان بندرعباس
سایت همسریابی شهرستان خمير
سایت همسریابی شهرستان بستك
سایت همسریابی شهرستان بندر لنگه
سایت همسریابی پارسيان
همسریابی شهرستان جاسك
همسریابی بشاگرد
سایت همسریابی حاجي آباد
سایت همسریابی شهر رودان
سایت همسریابی شهرستان جزیره قشم
همسریابی شهرستان ميناب
سایت همسریابی سيريك
همسریابی شهر اسدآباد
سایت همسریابی شهرستان بهار
همسریابی شهر تويسركان
سایت همسریابی شهرستان رزن
همسریابی كبودرآهنگ
سایت همسریابی شهر ملاير
سایت همسریابی شهرستان نهاوند
سایت همسریابی شهر همدان
سایت همسریابی ابركوه
سایت همسریابی شهر اردكان
همسریابی شهرستان بافق
همسریابی تفت
همسریابی شهرستان خاتم
شهرستان طبس
همسریابی صدوق
همسریابی شهرستان مهريز
شهر ميبد
سایت همسریابی شهر يزد
شهرستان فردیس
سایت همسریابی شهر اشتهارد
سایت همسریابی شهرستان طالقان
شهرستان نظرآباد
سایت همسریابی شهرستان کرج
همسریابی شهرستان هشتنگرد
همسریابی شهر ساوجبلاغ
سایت همسریابی شهر خداآفرین
سایت همسریابی شهرستان خمارلو
همسریابی قره آغاج
همسریابی سرعین
سایت همسریابی شهر بوئین میاندشت
سایت همسریابی شهر خور و بیابانک
سایت همسریابی خور
شهرستان فریدن
سایت همسریابی شهرستان داران
سایت همسریابی شهر بدره
سایت همسریابی شهر سیروان
سایت همسریابی شهر لومار
همسریابی چرداول
سایت همسریابی شهر سرابله
شهرستان عسلویه
همسریابی شهر قرچک
سایت همسریابی شهر پردیس
سایت همسریابی شهرستان شهر جدید پردیس
سایت همسریابی شهرستان بهارستان
همسریابی شهر گلستان و نسیم شهر
همسریابی شهرستان پیشوا
شهرستان قدس
سایت همسریابی شهر ملارد
سایت همسریابی بن
سایت همسریابی سامان
همسریابی شهرستان زیرکوه
همسریابی شهرستان حاجی آباد
سایت همسریابی خوسف
شهرستان داورزن
همسریابی شهرستان فیروزه
همسریابی شهر باخرز
شهرستان خوشاب
سایت همسریابی شهرستان سلطان آباد
شهر راز
همسریابی شهرستان رازوجرگلان
سایت همسریابی کارون
سایت همسریابی شهرستان کوت عبدالله
سایت همسریابی شهر حمیدیه
همسریابی شهر آغاجاری
سایت همسریابی شهرستان باوی
سایت همسریابی ملاثانی
همسریابی شهرستان سلطانیه
سایت همسریابی میامی
سایت همسریابی آرادان
شهرستان فنوج
همسریابی شهر هامون
سایت همسریابی شهر محمدآباد
همسریابی شهرستان نیمروز
همسریابی ادیمی
سایت همسریابی میرجاوه
همسریابی شهرستان قصرقند
سایت همسریابی شهر هیرمند
سایت همسریابی شهرستان دوست محمد
سایت همسریابی شهر کنارک
شهر مهرستان
سایت همسریابی شهرستان خرامه
همسریابی گراش
شهرستان کوار
سایت همسریابی شهرستان آوج
سایت همسریابی شهر فاریاب
سایت همسریابی شهرستان ارزوئیه
سایت همسریابی شهرستان نرماشیر
سایت همسریابی شهرستان فهرج
سایت همسریابی شهرستان رابر
سایت همسریابی شهرستان انار
سایت همسریابی شهرستان لنده
همسریابی شهرستان چرام
سایت همسریابی باشت
سایت همسریابی شهر گالیکش
شهرستان گمیشان
سایت همسریابی شهرستان گمیشان تپه
شهرستان رومشکان
سایت همسریابی چقابل
سایت همسریابی سیمرغ
سایت همسریابی شهر کیاکلا
همسریابی شهرستان میاندورود
همسریابی شهرستان سورک
سایت همسریابی شهر عباس آباد
سایت همسریابی شهرستان فراهان
همسریابی شهرستان فرمهین
سایت همسریابی فامنین
همسریابی شهرستان بهاباد
سایت همسریابی شهر جزیره کیش
سایت همسریابی شهر جزیره لاوان
شهرستان جزیره هندورابی
سایت همسریابی شهر جزیره شتور
سایت همسریابی جزیره لارک
شهرستان جزیره هنگام
سایت همسریابی شهر جزیره تنب کوچک
همسریابی جزیره سیری
همسریابی شهرستان جزیره فرور بزرگ
شهرستان جزیزه خارکو
سایت همسریابی شهرستان جزیزه فارسی
شهر جزیزه خارک
سایت همسریابی شهرستان جزیزه عباسک
همسریابی شهرستان پرند
ﺱﺍیﺕ ﺍﺯﺩﻭﺎﺟ